איך לנקות מקלחון עם חומץ תוך 5 דקות!

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

שיטה פשוטה לניקוי מקלחון עם חומץ תוך 5 דקות, כולנו יודעים שלאורך הזמן מצטברים שאריות לכלוך אבל בעיקר אבנית על זכוכית המקלחון, בנוסף ישנם אזורים עם יותר אבנית במים ואזורים עם פחות אבנית.
ניקוי עם חומץ יעיל מאוד לשלל שיטות שונות כמו ניקיון רובה עם חומץ חומץ הינו מצרך פופלארי שיש כמעט בכל בית, אבל הרבה לא יודעים שיש לחומץ אינספור שימושים שונים שיכולים לעזור לנו בשלל מטלות ניקיון הבית.

איך מנקים מקלחון עם חומץ

את האמת שזה מאוד מאוד פשוט ואנחנו רוצים לתת לכם את הדרך הכי פשוטה ויעילה של חברת ניקיון טופ יהלום.
קחו בקבוק או שפריצר, ותמהלו את החומץ ביחס של אחד לשלוש, משמע 33% חומץ ו 77% מים, מומלץ למהול בצורה הזאת כשליש חומץ ושני שליש מים, אנחנו לא רוצים להשפריץ רק עם חומץ על מנת לא לגרום נזק משני לריצוף או למקלחון וכו'…
לאחר שהשפרצנו, נחכה 5 דקות ולאחר מכן נשפשף עם מטלית לחה לניקוי כתמי האבנית שמצטברים על דלתות המקלחון שלנו.
איך מנקים מקלחון עם חומץ

למה כדאי לנקות מקלחון עם חומץ

מקלחונים צוברים שאריות אבנית שקשות מאוד להוריד לבד, במידה ואתם רוצים משהוא יותר מקצועי אנחנו ממליצים על מסיר אבנית ממקלחון של שופרסל אחלה חומרים שעושים את העבודה בקלות וביעילות, אבל במידה ואין לכם כוח לקנות במיוחד או שאתם רוצים עכשיו לנקות, חומץ עם מהילה במים יעשה את העבודה נהדר גם כן.
מומלץ לנקות מקלחון עם חומץ מכיוון שקודם כל זהו חומר איכותי ובטוח לניקוי מקלחון וברגע שהוא בא במגע עם הידיים לא קורה כלום, חומץ נמצא כמעט בכל בית בארץ וזמין במכולת הקרובה לביתכם.
ואחרון חביב, חומץ הינו חומר ידידותי ולא בעל כימיקלים שונים שלא בריא לנשום, או לחלופין יכול לפגוע בקרמיקות בבית, לכן אנחנו ממליצים לנקות מקלחון עם חומץ בשיטה שלנו, ותוך 5 דקות המקלחון שלכם נקי מכל כתמי אבנית שונים.

אז כמו שהבנו ניקוי מקלחון עם חומץ הוא הדרך היעילה והבטוחה ביותר לניקוי המקלחון שלכם, לנקות מקלחון עם חומץ מעולם לא היה קל יותר, חברתנו טופ יהלום חברת הניקיון של ישראל שמחים לתת לכם ידע בעל ערך רב שיעזור לכם בכל ניקיון.
מוזמנים ליצור איתנו קשר להתייעצות בשמחה, נשמח להעניק לכם שירותי ניקיון ברמה הגבוהה ביותר שיש בשוק הניקיון, טופ יהלום חברת הניקיון של ישראל.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!