עובש במקלחת – השיטה המהירה ביותר לניקוי עובש במקלחת

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

עובש במקלחת? מעבר לזה שזה מגעיל, זה גם ממש לא בריא לבריאות שלנו ועד בטח במקלחת.
עובש במקלחת יכול להיות מציק מאוד, אז בלי יותר מדי עיכובים הנה השיטה המהירה ביותר לניקוי עובש במקלחת באפס מאמץ.

איך לנקות עובש במקלחת במהירות

אז קודם כל אם יש לכם עובש במקלחת על הקירות, אריחיח הקרמיקה או בסיליקון וזה עובש קל, אפשר להסיר עובש במקלחת בקלות על ידי שימוש בסקוץ' ואקונומיקה או כל מיני חומרים נגד עובשים שקונים בסופר.
במידה ומדובר בעובש עקשן אפשר גם להשתמש בסכין יפנית, אבל בתכלס הפתרון הכי טוב הוא סקוץ' ואקונומיקה.

עוד טיפ מעולה או שימוש בחומץ לניקוי עובש במקלחת, אפשר להשתמש גם במברשת שיניים לקירצוף יסודי יותר כמו למשל עובש במקלחת בסיליקון.

איך נוצר עובש במקלחת?

עובש במקלחת נוצר כתוצאה מתנאי לחות ורטיבות שנשארת לאורך זמן ולא מתאוורר, עובש עלול לגרום לאלרגיות ולבעיות בעור ולכן חשוב מאוד להיפטר מהעובש ולנקות במיידי.
לעובש יש נטייה להתפתח במהירות לאזורים נוספים ולגדול, לשוב חשוב מאוד לטפל בעובש ברגע שאנו רואים זאת ולא לדחות זאת למועד מאוחר יותר.
במידה ולא הצלחתם לנקות את העובש במלקחת, או שהוא על חלל גדול מאוד, מומלץ להזמין חברת ניקיון מקצועית ויסודית,

עובש עלול להיווצר גם ע"י נזילות ברובה או בקיר, לכן חשוב מאוד לבצע בדיקות של רטיבויות בדירה או לחלופין לאוורר מקומות עם לחות גבוה, כמו המקלחת למשל.
וכך בעצם נוצר עובש, לכן חשוב מאוד לעשות בדיקות שגרתיות, וברגע שמתגלה לנו עובש או במקום אחר, חשוב שנשמידו במיידי!

עובש במקלחת - השיטה המהירה ביותר לניקוי עובש במקלחת

האם עובש במקלחת מסוכן?

האם עובש מסוכן? חד משמעית כן! עובש מסוכן בכל מקום ויש להשמידו במיידי.
יש אלרגיה לעובש שיכולה להרוג אנשים במקום ברגע שנושמים עובש, כמובן שאלו מקרים נדירים אבל חשוב לדעת שהם קיימים, עובש יכול לפתח אלרגיה ולפגוע בעור שלנו.
כדי להימנע מעובש כדאי להכניס אוויר נקי למקומות עם לחות גבוה.

עובש מתפתח במהירות ולכן חשוב לטפל בבעיה ברגע שמזהים.
לכן אנחנו ממליצים בחום לנקות עובש ברגע שאנחנו מבחינים בו, ולא לדחות זאת למועד מאוחר יותר.
ב99% מהמקרים תצליחו להוריד עובש בעצמכם, וחבל להזמין חברת ניקיון ולבזבז כסף, אבל במקרים נדירים בהם יש חלל מלא בעובש שלא טיפלתם בו, חשוב להזמין את המקצועיים לעניין ולא לקחת סיכון על בריאותכם.

עם איזה חומרים מומלץ לנקות עובש?

אז קודם כל לניקיון עובש המלצנו במאמר כאן על חומרים ביתיים שתוכלו להשתמש וב-90% החומרים לניקוי עובש יעשו את העבודה בצורה נפלאה.
אבל במידה וניסיתם הכל ולא הצלחתם, אל דאגה!
ישנם המון חומרים שונים לניקוי עובש באופן יסודי, אנחנו ממליצים על החומרים של יעקובי לניקוי עובש בקלות ובמהירות.

ניקוי עובש הוא לא פשוט. ובמיוחד שיש כתמי עובש עקשניים, בעזרת אקונומיקה או חומץ, תוכלו להוריד כל כתם של עובש, במידה ולא הצלחתם יש לכם אופציה נוספת.

איך מונעים הופעת עובש?

כמו שהבנתם עובש הוא תוצאה של לחות גבוה וחוסר אוורור של חדרי האמבטיה והוא יופיע ברגע שלא תקפידו על ניקיון יסודי של אחת לשבועיים של המקלחת.
ניקוי יסודי של האריחים וגם הסיליקון במקלחת מצריך ניקיון אחת לשבועיים.
לכן על מנת למנוע עובש, כל מה שנשאר זה לבצע ניקיון יסודי אחת לשבועיים ואוורור של חדרי האמבטיה לאחר מקלחת שלא יתווצר לחות רבה במקלחת.

במידה וכבר יש לכם עובש במקלחת והצלחתם להסיר את העובש, ממליצים לנקות באופן יסודי עם חומרים שמונעים עובש בעתיד.
חומרים אלו יקלו עליכם שהעובש לא יחזור חזרה לאחר הניקיון.

במידה ואתם מחפשים עוד טיפים מקצועיים לניקיון, מוזמנים לבדוק בבלוג הניקיון שלנו שם אנו נותנים שלל טיפים מעולים שיעזרו לכם לחסוך המון כסף, כמו למשל ניקוי מקלחון ב5 דק'.
חברתנו מספקת שלל שירותי ניקיון: מניקיון משרדים לעד פוליש לרצפה.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!