איך להוריד כתם שמן השיטה הסודית של חברות ניקיון נחשפת!

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

איך להוריד כתם שמן בקלות השיטה הוסדית של חברות ניקיון נחשפת!
אנחנו מאמינים שכל אחד יכול להוריד כתם שמן בקלות ולחסוך המון כסף בהזמנת חברת ניקיון מקצועית, במידה ולא הצלחתם אז כמובן שכדאי להזמין חברת ניקיון, אבל קודם בואו ננסה לחסוך כסף.
כתמי שמן הם כתמים מעצבנים ועקשנים מאוד, למי לא קרה שפתאום גילה כתם שמן על הבגדים, ספות, שטיחים ואפילו לפעמים שיש או קרמיקה שהכתם שמן לא יורד!

יש גם כתמי גריז מעצבנים, שהם אפילו יותר עקשנים בהורדת, שימו לב שעם כתמי שמן או גריז צריך להיות זהירים שלא להשתמש בחומרים חזקים מדי שעלולים לפגוע בריהוט או בבגדים.
אנא מכם אל תייבשו לעולם לאחר הניקיון עם מייבש שיער או פן, החימום רק יגרום לכתם לשקוע עמוק יותר.
מומלץ לא לייבש את הכתם, לא להפעיל לחץ על האזור, כל פעולות אלו יגרמו לכתם להיספג ובכך יהפכו את ניקוי כתמי השמן לבלתי אפשריים להורדה בעצמנו…

איך להוריד כתם שמן מהספה בקלות

קודם כל לפני שניגש לנקות את כתם השמן מהספה, אנחנו צריכים לקחת מטלית או נייר סופג, ולספוג בעדינות את כתמי השמן כמה שיותר, חשוב לבצע לחיצות עדינות על מנת לספוג בקלות את כתמי השמן, ולא להכניס את השמן יותר עמוק.
איך להוריד כתם שמן מהספה אמור להיות קל, כל עוד מבצעים את כל בעדינות ובחוכמה, חשוב לבצע את כלל הפעולות ברגע שכתם השמן נפל, ולא לחכות שהכתם יתייבש, במידה ונחכה שכתם השמן יתייבש ניקוי הכתם יהיה קשה הרבה יותר.
לאחר שספגנו את כתם השמן בעזרת נייר סופג, ניקח קערה קטנה עם מים פושרים ונוסיף נוזל לניקוי כלים ביחס של 2 כפות לכוס מים.
נתחיל לשפשף בעדינות את אזור הכתם, לאחר שסיימנו בשפשוף הכתם, ניקח מטלית חדשה או נייר סופג ונייבש את המקום, ברגע שהמקום התייבש, במידה ונשאר עדיין כתם בצעו מעולה שוב ושוב, עד שתצליחו להוריד את כתם השמן.

איך להוריד כתם שמן בשיטה אחרת שאלתם? אז כמובן שאנחנו רוצים להביא לכם עוד שיטה נהדרת להורדת כתם שמן מספה.
לטיפול במיידי זורים טלק על הכתם בשפע ובנדיבות, משפשפים עם היד את הטלק לתוך הכתם על מנת שהטלק יספוג את הכתם, ולאחר מכן עם מטלית רטובה במעט מנסים לנקות את הטלק ובתקווה שגם הכתם יעלם.

איך להוריד כתם שמן השיטה הסודית של חברות ניקיון נחשפת!

איך להוריד כתם שמן שהתייבש

איך להוריד כתם שמן שהתייבש בעצם? פעולה זאת מצריכה מאיתנו עבודה רבה מכיוון שכתם השמן כבר נספג ולכן יהיה לנו קשה הרבה יותר, אבל אל דאגה! טופ יהלום כאן בשבילכם לתת לכם את הטיפים הטובים ביותר לאיך להוריד כתם שמן טרי או כתם שמן שהתייבש.
כתם שמן שהתייבש בדרך כלל אם זה ביגוד, נזרוק לכביסה ובדרך כלל זה יפתור את הבעיה, אבל במידה ואנחנו מדברים על שטיח או ספה, לצערנו מכונת כביסה לא באה בחשבון, לפחות לא בשנה בה אנו נמצאים.
אז מה אפשר לעשות?
סבון כלים של פיירי שיספג בספה, נותנים בנדיבות ומחכים בערך כ-20 דק', לאחר שחיכנו ניקח סמרטוט רטוב ונתחיל לשפשף בעדינות על מקום בו נמצא כתם השמן.
בנוסף יש מסירי כתמים של פיירי שלרוב יכולים לעזור לכם לעשות עבודה מעולה!

איך להוריד כתם שמן מבגד

אז להורדת כתם שמן מבגד יש לנו מספר שיטות שיכולו לעזור לכם להוריד כתם שמן מבגד בקלות:

  1. לפזק מעט טלק על הבגד, לעסות את המקום ולזרוק לכביסה.
  2. לפזר מלח בנדיבות על הכתם ולחכות מספר שעות, ולאחר מכן לשים בכביסה.
  3. נסו לרסס בתרסיסים של מסירי שומנים של בגדים שונים ושימו בכביסה.
  4. להשרות את הבגד במים פושרים עם אבקת כביסה ואז לכבס את הבגד במכונת כביסה.
  5. לפזר חומץ על הכתם, ולשפשף את הכתם.
  6. לקחת אבקת סודה לשתייה ולערבב עם מים, למרוח את הסודה על הכתם ולתת ולייבש, לאחר מכן לשים במכונת כביסה.

איך להוריד כתם שמן אם לא עבדו לי השיטות

קודם כל חשבון לציין שאיך להוריד כתם שמן כל פעולה משתנה לפי הכתם והאזור בו הנמא, כל ניקיון הוא באחריותכם בלבד, וחברת טופ יהלום אינה אחראית לתוצאות, כמובן שכל מה שהמלצנו בוצע בעצמנו ונתן תוצאות נפלאות.
במידה ואתם עדיין לא הצלחתם להוריד את כתם השמן, תנסו לפנות לחברות ניקיון מקצועיות או לחלופין לפנות לשירותי כביסה מקצועיים שיתנו ניקוי יבש וכביסה יסודית במידה וזה בגד.

במידה ואתם מחפשים עוד טיפים מקצועיים לניקיון, מוזמנים לבדוק בבלוג הניקיון שלנו שם אנו נותנים שלל טיפים מעולים שיעזרו לכם לחסוך המון כסף.
חברתנו מספקת שלל שירותי ניקיון: מניקיון משרדים לעד פוליש לרצפה.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!