פוליש לרצפת גרניט פורצלן

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

גרניט פורצלן הוא הריצוף היוקרתי ביותר שאפשר לשים בבית, לכן שאנחנו מחפשים חברת ניקיון מקצועית שתבצע פוליש לרצפת גרניט פורצלן אנחנו מאוד צריכים להיזהר בבחירה שלנו!
ברגע שנבחר חברת ניקיון שאינה מקצועית ובעלת ניסיון רב לביצוע פוליש לגרניט פורצלן אנחנו עלולים לגרום נזק רק לריצוף ולהפסיד עשרות אלפי שקלים, לפעמים הזול עולה לנו ביוקר ולכן חשוב מאוד לבחור נכון.

אנחנו יודעים לבצע פוליש לרצפת גרניט פורצלן גם מסוג מט או מבריק ולקבל תוצאות מטורפות במינימום זמן ולתת לכם את התוצאות הטובות ביותר!
ביצוע פוליש לגרניט פורצלן זהו תהליך קצת מסובך וצריך לעבוד עם חומרים מיוחדים ומכשור מסויים על מנת לא לגרום נזק לריצוף שלנו.

האם ניתן לבצע פוליש לרצפת גרניט פורצלן?

כן כן עוד פעם כן, אנחנו יכולים לבצע פוליש לגרניט פורצלן ללא צל של ספק, אבל ואבל גדול, לא כל חומר מתאים לריצוף גרניט פורצלן, והביצוע שונה מפוליש לריצוף רגיל כמו ריצוף קרמיקה, כמו למשל ביצוע פוליש רגיל לרצפה או ביצוע פוליש ווקס.
גרניט פורצלן יכול לספוג כתמים שונים ולכן מומלץ מאוד לבצע פוליש לריצוף זה.
אכן אפשר לבצע פוליש לגרניט פורצלן, אבל חשוב להבין שזהו תהליך לא פשוט ושוב אנו חייבים לבחור חברת ניקיון מקצועיות ובעלת ניסיון רב.

☑️ הזמנת פוליש לרצפת גרניט פורצלן במחיר הכי זול בארץ
☑️ הזמינו פוליש לרצפת גרניט פורצלן עם 15 שנות ניסיון!
☑️ ביצוע פוליש לרצפת גרניט פורצלן וביצוע ופוליש מהיום להיום!
☑️ פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
☑️ כל שירותי פוליש לרצפת גרניט פורצלן כוללים חיטוי וניקוי של הדירה ברמה איכותית
☑️ מחיר לכל כיס
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-2318442

פוליש לרצפת גרניט פורצלן

ניקוי גרניט פורצלן עם חומץ

שמענו לא פעם על ניקוי גרניט פורצלן בעזרת חומץ, האם זה מומלץ? האם זה כדאי?
לטעמנו לא ממש מומלץ, למה? מכיוון שגרניט פורצלן סופח ולכן אנו ממליצים לא לבצע ניקיון לגרניט פורצלן עם חומץ, דווקא בגלל שריצוף זה סופח חומרים ולפעמים יכול להזיק, לרוב חומץ אינו מזיק אך לפעמים יכול להזיק לריצוף.
לכן אנא מכם היזהרו בביצוע ניקיון לגרניט פורצלן ללא ניסיון רב, תגרמו נזק רב לריצוף.

חידוש גרניט פורצלן

חידוש לגרניט פורצלן הינו פיתרון זול להפוך ריצוף ישן לריצוף חדש במינימום כסף, ובמקסימום איכות ע"י פוליש לגרניט פורצלן בצורה איכותית.
כדי לשמור על ריצוף גרניט פורצלן אנו נשתמש בנוסף בסילר לגרניט על מנת למנוע שריטות, לכלוך וכתמים עתידים שעלולים להיווצר לריצוף.
בעזרת הפוליש לגרניט פורצלן ומריחת סילר, הריצוף ישמר לאורך זמן יותר ומבריק בהרבה יותר.
פוליש לרצפת גרניט פורצלן

פוליש לגרניט פורצלן מחירים

עלות פוליש לגרניט פורצלן בממוצע נע בין 18-30 ש"ח, המחירים משתנים בהתאם לפי וותק חברת הניקיון, חומרי העבודה, מכשור ועוד שלל דברים נוספים.
חשוב מאוד להבין שלפעמים הזול עולה ביוקר, ולפעמים גם היקר עולה ביוקר!

אנחנו המון פעמים רואים חברות ניקיון שמתמחרות במחירים לא הגיוניים ומתרצים זאת באיכות ובחומרים, ובסוף התוצאה ללא ממש טובה ואנחנו מאוכזבים.
לכן אנחנו תמיד ממליצים לעשות חקר שוק ולבקש הצעות מחיר טלפונית! ועבודות קודמות, וגם לפעמים אם לא בטוחים, מספרים של לקוחות לקבלת פידבק.
ודווקא בגלל זה מומלץ לעשות חקר שוק, ולראות מי החברה שאיתה אנו נרגיש הכי בנוח לעבוד איתה ולבצע פוליש גרניט פורצלן לריצוף שלנו.

מחירי פוליש לרצפת גרניט פורצלן

סוג השירות מחיר משוער
ביקור והצעת מחיר בחינם – ביקור של נציג מקצועי מחברת ניקיון טופ יהלום שיעזור וייעץ לכם במקצועיות ואדיבות ויעריך לכם את המחיר ללא כל התחייבות מצידכם! ללא תשלום (חינם)!
פוליש קריסטל החל מ-15 ש"ח למ"ר
מחיר מיוחד בטלפון!
פוליש ווקס החל מ-9 ש"ח למ"ר
מחיר מיוחד בטלפון!
מריחת סילר לרובה החל מ-12 ש"ח למ"ר
פוליש לשיש החל מ-25 ש"ח למ"ר
פוליש לגרניט פורצלן החל מ-22 ש"ח למ"ר

פוליש לרצפת גרניט פורצלן שאלות ותשובות

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!