חומר פוליש לרצפה מיוחד שיעשה קסמים לריצוף תוך 5 דקות

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

אז אתם בטח רוצים לעשות פוליש לרצפה, ואתם מחפשים חומר פוליש לרצפה שיעשה קסמים לריצוף שלכם, אז הגעתם למקום הנכון, היום נרצה להציג לכם מספר אופציות של חומרי פוליש לרצפה שיעזרו לכם אם תרצו לעשות פוליש לרצפה בעצמכם.
כמובן שאנחנו תמיד ממליצים לעבוד מול חברת ניקיון מקצועית ולא לעשות פוליש בעצמכם, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולהמליץ על חומר פוליש לרצפה שיעשה לכם חיים קלים יותר.

קודם כל חשוב להבין מאוד, מהו סוג הפוליש שאנחנו רוצים לעשות לריצוף, האם זה פוליש קריסטלי או פוליש ווקס בכלל?
החומרים לפוליש לרצפה שונים ולכן אנחנו צריכים להבין איזה סוג פוליש אנחנו רוצים לעשות, החומרים המומלצים יותר הם של חברת בר.
חומרים מעולים שיעזרו לכם לעשות פוליש לרצפה בעצמכם, אבל קודם חשוב להבין איזה סוג פוליש אנחנו רוצים לעשות.

שימו לב לאיזה ריצוף יש לכם, לאלו שרוצים לעשות פוליש לגרניט פורצלן אתם בבעיה, פוליש לגרניט פורצלן מאוד מסובך ומסוכן, בקלות אפשר להרוס את הגרניט ולכן לא מומלץ בכלל, גרניט פורצלן הוא ריצוף מאוד עדין.
לאחר שהבנו איזה ריצוף יש לנו, ואיזה סוג פוליש אנחנו רוצים לבצע, וכמובן שקנינו כבר חומר פוליש לרצפה, כל מה שנשאר לעשות זה להתחיל בתהליך הפוליש לריצוף.

איזה חומרים לבחור לפוליש לרצפה

חומר פוליש לרצפה הוא 70% מהעבודה של פוליש לרצפה, איך אנחנו יודעים איך לבחור? זה מאוד פשוט.
קודם כל איזה סוג פוליש אתם מבצעים, ווקס או קריסטל? לאחר שהחלטתם כל מה שנשאר לעשות זה להיכנס ללינק שצירפנו ולבחור את החומר המתאים לווקס או קריסטל.
תבחרו רק חומרים שמתאימים לריצוף ולסוג הפוליש שאתם רוצים לבצע, אם אתם לא בטוחים, בררו עם הספק שאתם קונים ממנו את החומר, לאיזה ריצוף הוא מתאים ומה הוא ממליץ לעשות.

זכרו חומר פוליש לרצפה עושה 70% את העבודה בביצוע פוליש מקצועי, אז בחרו בחוכמה.
חומר פוליש לרצפה מומלץ

איך עושים פוליש לרצפה?

אז להבדיל מאלפי ניקיונות, פוליש לרצפה עושים רק עם מכונת פוליש מקצועית, אם אם לא מעוניינים לקנות אחת או להשכיר מכונה ליום, אל תעשו פוליש לריצוף!
אדם שאינו מנוסה יכול לגרום נזק בעשרות אלפי שקלים לריצוף הבית שלו, ולכן אנחנו ממליצים שלא לבצע פוליש לבד וגם מזהירים, אבל מעבר לכך במידה ובחרתם כן לעשות, אנחנו רוצים לעזור לכם לבצע פוליש לרצפה ברמה הכי מקצועית שאפשר.

לפני התחלת הפוליש צריך לנקות את הבית מכל לכלוך אפשרי, לשאוב, לטאטא ולאחר מכן לשטוף את הבית באופן יסודי.
רק לאחר שהבית נקי מלכלוך אפשר להתחיל לעשות פוליש.
כל מה שנשאר לעשות זה לעבוד לפי ההוראות שקיבלתם ממשכיר מכונת הפוליש לריצוף, לעבוד על פי מה שהוא המליץ, ומה שהספק בחנות חומרים לפוליש המליץ.
במידה ויהיה לכם שאלה, אל תתביישו לשאול את הספקים, שכן נזק קטן יכול לגרום הוצאה מיותרת של אלפי שקלים.

כיום קיים המון חומרים של פוליש לביצוע באופן ידני בעזרת מריחה, אנחנו לא ממליצים ולא מאמינים בחומרים אלו, שכן הם מאוד יקרים ולא מבצעים פעולה אמיתית.
מעבר לכך למרוח פוליש לכל הריצוף באופן ידני יכול לקחת יותר מדי שעות…
והבאסה הכי גדולה שהתוצאה תהיה לא כמו פוליש מקצועי עם מכונה.

לכן הבאנו לכם את ההמלצה הטובה ביותר לביצוע פוליש בעצמכם, עם חומר פוליש לרצפה שעושה המון קסמים לאלו שמשתמשים בו.
במידה ויש לכם עוד שאלות בנוגע לביצוע פוליש לרצפה או לעבודה עם חומר פוליש לרצפה אחר, מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור תמיד.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!