השיטה הסודית לניקוי רובה בקלות עם חומץ ב 5 דקות

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

זה לא סוד שלאחר כמה חודשים ולפעמים גם שנים הרובה בדירה שלנו מתלכלת והופכת את הבית למוזנח מבלי שנרגיש, היום אנחנו רוצים לחשוף לכם שיטה סודית לניקוי רובה בקלות בעזרת חומץ, המון חברות ניקיון לא יאהבו את מה שאנחנו חושפים מכיוון שהם רוצים להרוויח כמה שיותר, אנחנו מאמינים קודם כל בלעזור ללקוח ולתת שירות מכל הלב, ולקחת רק את העבודות שהלקוח באמת לא יכול לעשות בעצמו ברמה גבוהה, לכן אנחנו רוצים לחשוף לכם היום שיטה מיוחדת לניקוי רובה בקלות עם חומץ ועוד דרכים שונות.
לפני שנבין איך לנקות רובה, לאלו שלא יודעים מה זה רובה, רובה זה בעצם החוצץ בין ריצוף הבית על מנת לשמור על האריחים ממים ולכלוך נוסף, כולנו יודעים שרובה בסוף מתלכלך ונהפך לצבע שחור, היום אנחנו רוצים להראות לכם איך לנקות רובע בקלות עם שלל שיטות שונות.

איך לנקות רובה

לנקות רובה זהו תהליך פשוט יחסית אך לוקח זמן מכיוון שצריך לעבור טוב טוב על שאריות הלכלוך ברובה וצריך לעבור ביסודיות ולכן תהליך זה לוקח זמן, אבל ברגע שמנקים רובה עם חומץ אנחנו חוסכים יותר מ-50% מהזמן לניקוי הרובה שלנו.
ישנם המון שיטות לניקוי רובה עם חומץ בקלות, אבל אנחנו הולכים לחשוף לכם כיצד אנחנו עובדים בדרך הכי יעילה ומהירה האפשרית לניקוי רובה בבית בלי צורך להזמין חברת ניקיון מקצועית שתעזור לנו לנקות.

אז אנחנו אוהבים לקחת בקבוק שפריצר מרסס מים ולמלא בו ביחס של 50% חומץ 50% מים, אנחנו מכוונה מערבבים בין המים לחומץ על מנת לא לפגוע בריצוף תוך כדי תהליך ניקוי החומץ, אפשרי גם למלא 100% חומץ אבל אנו לא ממליצים.
לקחת את השפריצר ולהשרפיץ לאורך כל הרובה בו אנו רוצים לנקות את הלכלוך המצטבר משאריות שטיפה, אבק או סתם לכלוך רגיל.
לאחר שריססנו חומץ בכל המקומות ברובה בו אנחנו רוצים לנקות, לוקחים סקוץ' מטבח הידוע גם ככרית יפנית ועוברים על כל שאריות הלכלוך שהצטברו ברובה, אפשרי גם לנקות עם מברשת שיניים אבל פחות מומלץ מכיוון שתהליך זה לוקח יותר זמן מכרית יפנית.
ניקוי רובה בקלות עם חומץ

ממה צריך להיזהר שמנקים רובה עם חומץ

שמנקים רובה עם חומץ כפי שרשמנו, צריך להיזהר מכמה דברים שבמידה ולא נקשיב עלולים לפגוע בריצוף שלנו ואז לא יהיה מנוס מלהזמין חברת ניקיון מקצועית שתעזור לכם לנקות את הבאלגן שעשיתם.

  • להתחיל לשפשף את הרובה לאחר כ-5 דק' אחרי ריסוס ראשוני ולא יותר מ-60 דק'.
  • לוודא שלא התזנו חומץ על הריצוף עצמו, ואם כן לנקות מהר, במידה ונשאיר את החומץ זמן רב על האריחים הוא יכול לאכול את הצבע.
  • במידה ועושים ניקוי רובה בהמון מקומות בבית, לוודא לשטוף את הסקוץ' ולהחליף מדי פעם לסקוץ' חדש.
  • ישנם המון סוגי חומרים לניקוי רובה אבל אנחנו המלצנו על הבטוח, כל נזק שתעשו לריצוף באחריותכם בלבד.
  • לשים לב תמיד לכמות יחס של 50% חומץ ו 50% מים.
  • בסיום הניקיון של הרובה עם החומץ לעבור עם מטלית יבשה על מנת לספוג שאריות חומץ שנשארו.

איך לשמור על הרובה מפני לכלוך

לאחר שניקיתם את הרובה עם חומץ מכל הלכלוך והבנתם שזוהי עבודה לא פשוטה בכלל ודורשת המון זמן, אנחנו ממליצים למרוח סילר על שכבת הרובה על מנת לשמור על שכבת הרובה נקייה, הסילר בעצם הוא שכבה נוספת על הרובה אשר מגינה עליה מכל לכלוך ויקח לה הרבה יותר זמן להתלכלך שוב.
ברגע שסיימנו לנקות את הרובה עם חומץ וייבשנו את האזור טוב טוב, נמרח סילר על הרובה על מנת להגן עליו מפני לכלוך עתידי.
איך לשמור על הרובה מפני לכלוך

אז עכשיו אתם יודעים לנקות רובה בקלות וביעילות עם השיטות הסודיות של טופ יהלום, אם יש לכם עוד שאלות או שאתם רוצים להתייעץ אתם תמיד מוזמנים להתקשר אלינו למספר שמופיע באתר.
אנחנו שמחים לתת שירותי ניקיון איכותיים ומקצועיים בפריסה ארצית.
טופ יהלום חברת הניקיון של ישראל

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!