ניקוי רצפת פרקט

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

הגיע הזמן לנקות את רצפת הפרקט? ניקוי רצפת פרקט זהו תהליך ששמור רק למקצוענים ביותר, ואין כמונו חברת ניקיון עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בניקיון מכל הסוגים בומיוחד ניקוי רצפת פרקט.
ניקיון רצפת פרקט יכול להיות שלב לא קל בכלל, מכיוון שרצפת פרקט דורשת טיפול מיוחד ומסודר, ברגע של טיפול לא נכון אנחנו עלולים לגרום נזק רב לפרקט ולפעמים נצטרך להחליף את הפרקט במקרים קיצוניים.

על מנת לשמור על רצפת הפרקט נקייה ומבריקה ישנם דברים שאנו חייבים לעשות כל שבוע, קודם כל אסור לשפוך מים על פרקט!
המים מנפחים את הפרקט והורסים אותו בשניה, לכן במידה ואתם רוצים לנקות פרקט אל תנקו עם מים, אפשרי לנקות עם סמרטוט לח אבל בהחלט לא לשפוך מים.

☑️ הזמנת ניקוי רצפת פרקט במחיר הכי זול בארץ.
☑️ הזמינו חברת ניקוי רצפת פרקט עם 20 שנות ניסיון!
☑️ אפשרות לניקיון וביצוע ופוליש מהיום להיום!
☑️ פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.
☑️ כל שירות ניקיון כולל חיטוי וניקוי של הדירה ברמה איכותית.
☑️ מחיר לכל כיס.
☑️ ניקוי רצפת פרקט עם החומרים הטובים ביותר בשוק.
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-2318442

הצעדים הראשונים לניקוי רצפת פרקט

הצעדים הראשונים לניקוי רצפת פרקט קודם כל יתחילו עם שאיבת אבק יסודית, אנחנו לא רוצים אבק או לכלוך על הפרקט בעת ניקוי הפרקט, במידה ויש לכלוך אנחנו עלולים לשרוט את הפרקט.
לאחר ששאבנו את האבק או שהשתמשנו במטאטא כדי לטאטא את הפרקט, נעבור לשלב השני, ניקח סמרוט ונטבול במעט במים ונסחוט, המטרה שהסמרטוט יהיה לח אך לא רטוב.
לאחר שהסרמטוט לח וסחוט ממים, נבצע ניגוב יסודי לאורך כל משטח הפרקט, לאחר שהפרקט התייבש נעבור לשלב הבא בניקוי הפרקט.

אם יש לכם רצפת פרקט כמו שיש לסימבה ייעוץ וליווי עסקי, אתם חייבים לבצע שם מדי פעם עבודת תחזוקה.
מכיוון שהרבה נכנסים ויוצאים מהמשרד ומלכלכים בקלות את הפרקט.
ניקוי רצפת פרקט

לניקוי יסודי ועומק והברקת הפרקט במקצועיות ניקח שמן זית מיוחד, אפשר להשתמש בשמן זית ביתי אך התוצאות פחות טובות, ישנם שמני זית מיוחדים לפרקטים.
ניקח את שמן הזית ונשפוך בנדיבות על הפרקט, ניקח סמרטוט יבש ונבריק את הפרקט.
כל המטרה שהפרקט יספוג את השמן זית, שמן זית יעזור לניקוי יסודי של הפרקט והברקת הפרקט באופן מיידי.

איך למנוע לכלוך ברצפת פרקט

יש כלל מאוד פשוט לאלו שיש רצפת פרקט בבית והם רוצים לשמור עליה נקיה ומבריקה: הנעליים בחוץ ולא להכניס לבית בשום צורה!
הנעליים בדרך כלל הם הגורם העיקרי ללכלוך רצפת פרקט, על פרקט רואים כל לכלוך החל מאבק ועד חול.
לכן מומלץ לבקש מכל בני הבית וגם האורחים להשאיר את הנעליים תמיד בחוץ, טיפ קטן שיעזור לכם בגדול לשמור על רצפת הפרקט נקיה תמיד.

ניקוי רצפת פרקט מחיר

המחיר לניקוי רצפת פרקט נגזר מכמה פרמטרים עיקריים: האם יש רהיטים בבית, איזה סוג פרקט, איזה ניקיון דרוש יסודי או בסיסי, מספר חדרים, מ"ר הדירה ועוד…
כדי לקבל מחיר לניקוי רצפת פרקט באופן מסודר מוזמנים להתקשר למספר שמופיע למעלה באתר.
תמיד אנחנו ממליצים לכל לקוח לבצע סקר והשוואת מחירים, אנחנו בטוחים במחירים האטרקטיבים שלנו בפריסה ארצית, מעבר לכך חשוב שתזכרו שלפעמים הזול עולה יקר.

חברת ניקיון לא מקצועית לניקוי פרקטים עלולה להרוס לכם את הפרקט, וכל המחיר הזול ששילמתם על ניקוי רצפת הפרקט לא שווה כלום, כי עכשיו אתם צריכים להחליף את כל הפרקט.
לפעמים אף צריך לבצע פוליש לרצפה, זה מאוד משתנה לפי מצב הפרקט, מה שחשוב לדעת זה לסכם את כל העבודה ומה זה כלול בדיוק מראש.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!