ניקיון בניינים במרכז

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

מחפשים ניקיון בניינים במרכז? הגעתם למקום הנכון שימלא את חדרי המדרגות בניחוחות משגעים וחדר מדרגות נקי ומצוחצח.
ניקיון בניינים במרכז משאירים למקצוענים, אנחנו עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בניקיון בניינים במרכז, הגיע הזמן לקבל שירות ומקצועיות ביחד והכי חשוב מחירים אטרקטיבים לכל בניין וכל דבר בפריסה ארצית.
אנחנו בטוחים שלא הכרתם עוד חברה כמונו, טופ יהלום היה החברה המובילה לניקיון בישראל.

שמחפשים ניקיון בניינים במרכז חשוב מאוד לבדוק שלא מדובר רק על ניקיון חדר המדרגות, אלא ניקיון יסודי של כלל השטחים הציבוריים של הבניין, חדר המדרגות, הלובי, המעלית, כניסת הבניין והחנייה.
לא פעם שמענו על חברות ניקיון בניינים שמציעות ניקיון בניינים ובעצם מנקות רק את חדר המדרגות.
לכן אנחנו ממליצים לבדוק טוב טוב מה כלול במחיר של ניקיון בניינים במרכז.

השטחים הציבורים הם בדרך כלל קובעים את מראה הבניין, אם חדר המדרגות מלוכלך או הלובי, סימן שהבניין אינו מתוחזק, בניין שאינו מתוחזק כראוי מוריד את ערך הדירה משמעותית, ולכן כדאי לעבוד עם חברת ניקיון מקצועית שתדאג לנקות את הבניין בצורה מושלמת.
מעבר להורדת ערך הדירה, בניין לא נקי עלול להצטבר חיידקים רבים שעלולים במשך השנים לסכן את הבריאות שלנו, למשל דוגמא טובה הייתה הקורונה, בניין שאינו מנוקה כראוי ומחוטא כנדרש, חיידקים של קורונה הצטברו בו, ובעת כניסה ויציאת אנשים מהמעלית הם היו עלולים להידבק בקורונה.
ניקיון בניינים במרכז לא מוותרים, חפשו חברת מקצועית שתדע לתת לכם את הטוב ביותר, במחירים אטרקטיבים שיתאימו לכל בניין.

☑️ הזמנת ניקיון בניינים במרכז במחיר הכי זול בארץ.
☑️ הזמינו ניקיון בניינים במרכז עם 20 שנות ניסיון!
☑️ אפשרות לניקיון וביצוע ופוליש מהיום להיום!
☑️ פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.
☑️ כל שירות ניקיון כולל חיטוי וניקוי של הדירה ברמה איכותית.
☑️ מחיר לכל כיס במרכז.
☑️ ניקיון בניינים במרכז עם החומרים הטובים ביותר בשוק.
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-2318442

ניקיון בניינים במרכז מחיר

אתם בטח שואלים את עצמכם: מה המחיר המומצע לניקיון בניינים במרכז?
אז תנו לנו לעשות לכם המון סדר, המחיר לניקיון בניינים משתנה בעיקר מבניין לבניין לפי הגודל, אופי המבנה, כמה קומות, כמה דיירים ועוד שלל משתנים נוספים…
חשוב לשים לב! שסוגרים עם חברת ניקיון בניינים במרכז מחיר לניקוי הבניין, ודאו איתם מה זה כולל בדיוק, איזה אזורים מנקים, וכמה פעמים בשבוע, אל תתנו שירמו אתכם בבקשה.

בדרך כלל ניקיון בניינים לדירות של 8-12 קומות לניקיון פעם בשבוע, המחיר הממוצע בשוק ינוע בין 800-1,400 ש"ח, כמובן שזה המחיר הממוצע מבחינת השוק והוא יכול להיות נמוך יותר או גבוה יותר לפי העיר והביקוש.
אנחנו נותנים שירות מקצועי ואמין של ניקיון בניינים במרכז במחיר אטרקטיבי וניקיון מקצועי ללא פשרות, כמובן שיש מחיר אחר לניקיון בניין לפי מה שדרוש, למשל ניקיון יסודי לכל הבניין יכול לעלות בערך כ-4,000 ש"ח, תלוי שוב באופי הבניין.
חשוב מאוד לדעת באיזה חומרים לניקיון החברה משתמשת, ישנם חומרים מאוד חזקים שעלולים לסכן את בריאותנו, לכן מומלץ לבדוק האם החומרים מותרים לשימוש, לא פעם שמענו על חברות ניקיון שמשתמשות בחומרי ניקיון חזקים יתר על המידה המומלצים לשימוש…

באיזה תכיפות מנקים בניינים?

באופן עקרוני זה מאוד משתנה לפי מה שועד הבית, או מנהל הבניין דורש, זה נקבע בדרך כלל לפי כמות הקומות בבניין וכמות הדיירים.
אבל זה לא תמיד נכון, יצא לנו כבר לנקות בניינים פעמיים בשבוע של בניינים של 5 קומות מכיוון שהדיירים מאוד מלכלכים, זה מאוד משתנה לפי אופי הדיירים מעבר לכמות הדיירים.
ניקיון בניינים

הממוצע לתכיפות ניקיון הבניינים לפי מאות הבניינים שניקינו באזור 2 ניקיונות בשבוע, לרוב זה המומלץ גם ע"י חברת הניקיון.
בחורף מומלץ לעלות את התכיפות לפעמים בגלל הבוץ, קשה מאוד לשמור על בניין נקי במועדי החורף עקב הגשם והבוץ, לכן בדרך כלל הבניין מעלה את התכיפות על מנת לשמור את הבניין נקי.
כמובן יש בניינים שמשאירים את תכיפות הניקיון כרגיל ולא משנים, זה מאוד תלוי במנהל הבניין או בועד כפי שציינו מקודם.
ניקיון בניינים

לניקיון בניינים במרכז מה עדיף מנקה או חברת ניקיון?

בכנות זוהי שאלה מאוד פשוטה עבורנו, נשאלנו עליה מאות פעמים למה בכלל מומלץ לקחת חברת ניקיון במרכז ולא מנקה?
בדרך כלל שמנהלי בניינים או ועד הבית עובד מול מנקה או מפסיד המון זמן יקר, חורים שהמנקה לא מגיע, זמינות.
כשאתם עובדים מול חברת ניקיון אתם עובדים מול אדם שיש לו עשרות אם לא מאות מנקים, שתמיד זמינים עבורך לניקיון איכותי, במידה ויש בעיות אתם עובדים מול המנהל ולא מול המנקה.
ניקיון בניינים

מעבר לכך אתם חוסכים את הזמן המיותר בניהול וביחס עובד מעביד, בנוסף למנקים בדרך כלל אין ציוד מקצועי כמו: מכונת שטיפה, מכונת פוליש, גרניק, שואבי אבק מקצועיים ועוד שלל מכשור מקצועי.
בנוסף החומרים איתם חברת הניקיון עובדת הם חומרים מהאיכותיים בשוק, בעוד המנקה ככל הנראה קונה את החומרים בסופר.
במידה וצריך חברת הניקיון יכולה לבצע לכם פוליש לרצפה במחיר מוזל או כחלק מהעסקה.
ניקיון בניינים

שירותי ניקיון בניינים במרכז הכולל אחזקה

ישנם חברות אחזקה שמציעות שירותי ניקיון בניינים שכולל אחזקת הבניין, האם זה מומלץ או לא?
זה מאוד תלוי בצרכים שלכם, באופן עקרוני ניהול בניינים או אחזקת מבנים, זה בפשטות אומר שיש אבא ואמא לבניין.
זה תלוי בוועד הבניין מה הוא מעדיף, אבל ברגע שעובדים מול חברת ניקיון בניינים שהאחזקה כלולה בדרך כלל הם החברה נותנת מענה שוטף לבניין.

יש לזה יתרונות רבים מכיוון שחברת הניקיון עובדת בשיתוף פעולה שוטף מול חברת האחזקה, שזה בעצם חברת אחת.
ולכן יד ימין יודעת מה יד שמאל עושה, כתוצאה מכך הבניין אמור להיות מבריק ומנוהל בצורה מעולה.

חברת אחזקה לא חייב להחזיק דרך אגב בבניין, חברת אחזקה לניהול בניינים מורידה עבודה מהוועד, לעומת ניקיון בניינים במרכז שזה חובה לכל בניין.
במידה ולא תהיה חברת ניקיון לבניין, הבניין יהיה מלוכלך ומסריח, וככל הנראה אף דייר לא ירצה לגור בבניין, לכן חברת אחזקה לבניין או ניהול מבנים אינה בגדר חובה אך רצוי, בעוד ניקיון בניינים זהו צעד שחובה לעשות.

מה כולל ניקיון בניינים במרכז?

ניקיון בניינים במרכז כולל שלל ניקיונות באזורים ציבוריים, לגבי התכיפות זה כבר תלוי מה סגרתם מול חברת הניקיון, אבל יש דברים שכל חברת ניקיון שמכבדת את עצמה חייבת לנקות כחלק מהבניין.

  • ניקוי לובי – ניקוי הלובי בצורה יסודית ומקצועית, ניקוי חלונות הראווה וניקיון כללי.
  • החלפת פחים – החלפת שקיות הפחים באזורים הציבוריים, למשל הלובי, בכניסה לבניין ובחנייה.
  • ניקיון החניה – איסוף לכלוכים מהחנייה, ניקיון יסודי במידה ויש לכלוך, ומדי פעם ניקיון יסודי עם גרניק לניקיון כתמים קשים.
  • ניקוי חדר מדרגות – ניקיון יסודי של חדר המדרגות בבניין, ככל שיש יותר קומות בבניין המחיר יעלה.
  • ניקיון לובי קומות – לכל קומה יש לובי קטן שצריך לנקות מכיוון שזהו שטח ציבורי.
  • ניקיון מחסנים – ניקוי קומת מחסנים במידה ויש, ניקיון יסודי של שטיפה ואבק.

כמובן שכל ניקיון בניינים מאוד תלוי מה סגרתם מול חברת הניקיון, אבל אלו רק קצת מהדברים שכדאי לכם לוודא מול חברת ניקיון הבניינים שזה כלול במחיר.
במידה ואתם רוצים לעבוד מול מנקה ולא מול חברת ניקיון אז גם חשוב לוודא מה היא מנקה בדיוק ומה זה כולל, אבל מהניסיון שלנו לא מומלץ בכלל.

מחירי ניקיון בניינים במרכז

סוג השירות מחיר משוער
ניקיון חדר מדרגות פעמיים בשבוע לבניין עד 4 קומות החל מ-500 ש"ח
ניקיון יסודי לבניין לאחר שיפוץ החל מ-2,300 ש"ח
ניקיון בניין עד 10 קומות פעם בשבוע החל מ-800 ש"ח
ניקיון מקלט באופן חד פעמי החל מ-800 ש"ח
ניקיון בניין עד 15 קומות החל מ-1,300 ש"ח
ניקיון בניין עד 20 קומות החל מ-1600 ש"ח
ניקיון חדר מדרגות בלבד פעמיים בשבוע החל מ-500 ש"ח

ניקיון בניינים במרכז שאלות ותשובות

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

No more posts to show
חברת ניקיון

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!