פוליש ווקס לרצפה

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

אז אתם רוצים להחזיר את הברק לריצוף שלכם בעזרת פוליש ווקס לרצפה בקלות וביעילות? עצרו! אין צורך בעוד חיפושים, ריכזנו עבורכם בדיוק מה זה פוליש ווקס לרצפה ומתי כדאי לבצע, והכי חשוב למה אנחנו החברה הטובה ביותר לביצוע פוליש ווקס לרצפה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום.
אנחנו נותנים שירותי פוליש ווקס לרצפה במחירים הכי אטרקטיבים ובפריסה ארצית, שימו לב שאנחנו מציינים ווקס לרצפה ולא פוליש ווקס, מדוע? מכיוון שפוליש ווקס הוא פופלארי לרכבים, ולכן חשוב לציין פוליש ווקס לרצפה, על מנת שלא יתבלבלו.
פוליש ווקס לרכבים

לאיזה רצפה מתאים פוליש ווקס?

כמו שאתם יודעים כבר פוליש ווקס לריצוף יחזיר את הברק לריצוף, בנוסף פוליש ווקס לרצפה הוא זול יחסית והתוצאות שמקבלים מעולות.
פוליש ווקס לריצוף הוא הפוליש הנוח ביותר וגם הפשוט לעבודה, ובדרך כלל מתאים לכל סוגי הריצוף.
לעיתים אנו ממליצים להשתמש בחומרים אחרים כמו פוליש יהלום או קריסטל, מוזמנים להתקשר לטלפון שמופיע באתר ולהתייעץ איתנו לגבי פוליש לרצפה המתאים ביותר לסוג הריצוף שלכם.

פוליש ווקס לרצפה מתאים לריצופים הבאים:

  • גרניט פורצלן
  • רצפת קרמיקה
  • טרצו
  • לבטון
  • ריצופי קרמיקות נוספים

מוזמנים תמיד להתייעץ איתנו כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, בשיחת ייעוץ למספר שמופיע באתר ללא עלות וללא התחייבות כמובן.

☑️ הזמנת פוליש ווקס לרצפה בתל אביב במחיר הכי זול בארץ
☑️ הזמינו פוליש ווקס לרצפה עם 15 שנות ניסיון!
☑️ ביצוע פוליש ווקס לרצפה וביצוע ופוליש מהיום להיום!
☑️ פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות
☑️ כל שירותי פוליש ווקס לרצפה כוללים חיטוי וניקוי של הדירה ברמה איכותית
☑️ מחיר לכל כיס
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-2318442

פוליש ווקס לרצפה

מה זה פוליש ווקס לרצפה?

בקצרה פוליש ווקס לריצוף הוא תהליך מאוד פשוט המשלב פוליש בשעווה כפי שהבנתם, הווקס נועד לתת ברק לריצוף ולהגן על הריצוף מפני נזק עתידי, פוליש ווקס עוזר לשמירת על איכות הריצוף לאורך זמן.
בעצם שמבצעים פוליש ווקס לרצפה, קיימת מכונה שמשייפת ומחליקה את המרצפות באמצעות לחץ כנגד הריצוף ובעזרתה היא מורחת את הווקס על גבי הרצפה, מה שנותן ציפוי לרצפה מבריק ושקוף.

לכן בעצם ביצוע פוליש ווקס לרצפה בצורה נכונה ויעילה, מצריכה מאיתנו מכונת פוליש שעוזרת לנו למרוח את שכבה הווקס על הריצוף בצורה אחידה, מהירה והכי חשוב איכותית.
אפשרי למרוח ווקס לריצוף לבד ללא מכונה, אבל ממש לא מומלץ ותהליך זה יכול לקחת ימים רבים.

פוליש ווקס לרצפה מחיר

המחיר של פוליש ווקס לרצפה בדרך כלל נע החל מ-8 שקלים למ"ר, זהו המחיר הנמוך ביותר בשוק שאנו מכירים ויכולים להיות נמוכים יותר.
חשוב לציין שלפעמים הזול עולה ביוקר, ולא פעם שמענו על חברות ניקיון שהרסו ריצוף בנזקים של עשרות אלפי שקלים.
בעת הזמנת חברת ניקיון לביצוע פוליש ווקס לרצפה, בקשו דוגמאות של עבודות קודמות ונסו להתקיל עם שאלות שחייב להיות מענה לגביהם.

כל חברת ניקיון יכולה לגבות מחיר שונה, חשוב להבין שלפעמים שווה לשלם כמה שקלים יותר מחברת ניקיון אחרת במידה ואתם מרגישים בטוחים עם חברת הניקיון איתה תעבדו.
חברת ניקיון לא מקצועית ושאינה בעלת ניסיון רב, יכולה לגרום לנזק רב בעת ביצוע פוליש ווקס, לכן מאוד חשוב עבורנו לבחור חברת ניקיון מקצועית כמונו שתתן לכם אחריות ושירות מכל הלב.

מעבר לכך לפעמים הזול עולה ביוקר, ולכן אינכם רוצים ללכת למחיר הזול ביותר, אלא ללכת מקום בו אתם סומכים על בעל המקצוע ומרגישים שהיה לכם חיבור טוב ואתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות!
אתם תמיד מוזמנים להתקשר אלינו ולראות שכל מה שאנו רושמים, אנו עומדים מאחורי מילותינו, תמיד נשמח לדבר ולייעץ את הטוב עבורכם, ולשלוח לכם דוגמאות של פוליש ווקס לריצוף של עבודות קודמות שלנו ומספרים של לקחותינו הנפלאים!

האם פוליש ווקס לרצפה מתאים לכל סוגי המרצפות?

אז התשובה היא מאוד פשוטה, לא!
פוליש ווקס לרצפה לא מתאים לכל סוגי המרצפות ועלול להזיק רב למרצפות מסויימות, לכן חשוב לקבל חוות דעת מקצועית האם בכלל מומלץ וכדאי לנו לעשות פוליש ווקס לרצפה שלנו, אתם תמיד מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי לגמרי בחינם!
רוב סוגי המרצפות אכן מותאמות לפוליש ואפשרי לבצע ולהגיע לתוצאות מדהימות, בניגוד לרצפה מסוג פורצלן או גרניט פורצלן, אינן מאפשרות הברקה כלל ואסור לבצע את ביצועי הפוליש, אז מה כן אפשר לעשות? מוזמנים להתקשר אלינו על מנת שנוכל לעזור לכם לקבל את התוצאות הטובות ביותר.
גם לריצוף פרקט אין אפשרות לבצע פוליש ווקס, אך קיימים סוגים שונים של ביצוע פוליש ווקס לריצוף פרקט על מנת להבריק אותו ולהחזיר את הגוון האיכותי של העץ, מומלץ מאוד לדעת שפרקטיים מאוד רגישים למים, והעץ יכול להתנפח ולהיקרב מהר מאוד, אז אנא עזרו בכל לשון של בקשה.

מתי צריך לבצע פוליש ווקס לריצוף?

בדרך כלל מומלץ לבצע פוליש ווקס לריצוף במקרים מסויימים, יש מקרים שמומלץ ויש מקרים שחובה לעשות על מנת לא לאבד מהערך של הריצוף מה שיכול לגרום לירידת ערך של הדירה או לחילופין להחלפת ריצוף לחלוטין.
מן הסתם איננו רוצים להגיע למצב הזה, לכן תמיד במידה ואינכם בטוחים, מומלץ להתייעץ עם חברת ניקיון מקצועית שמבצעת שירותי פוליש עם ניסיון רב, כן ממש כמונו טופ יהלום חברת הניקיון של ישראל!

אם הריצוף נראה לכם שחוק, או דהוי, במידה וקיימים כתמים קשים שלא יורדים מהרצפה, מעבר לדירה חדשה, מעבר לדירה יד 2 ועוד…
אז כן מומלץ לבצע פוליש ווקס לריצוף על מנת להחזיר את הברק לשמור על הריצוף ולהאריך את תוחלת החיים שלו.
חשוב להבין שמעבר להברקת הריצוף וניקוי כתמים, בעת ביצוע פוליש ווקס לרצפה אנו מקבלים שכבת הגנה שעוזרת להתמודד עם כתמים בעתיד ושחיקת הריצוף לאורך זמן.
פוליש ווקס לרצפה

מחירי פוליש לרצפה

סוג השירות מחיר משוער
ביקור והצעת מחיר בחינם – ביקור של נציג מקצועי מחברת ניקיון טופ יהלום שיעזור וייעץ לכם במקצועיות ואדיבות ויעריך לכם את המחיר ללא כל התחייבות מצידכם! ללא תשלום (חינם)!
פוליש קריסטל החל מ-15 ש"ח למ"ר
מחיר מיוחד בטלפון!
פוליש ווקס החל מ-9 ש"ח למ"ר
מחיר מיוחד בטלפון!
מריחת סילר לרובה החל מ-12 ש"ח למ"ר
פוליש לשיש החל מ-25 ש"ח למ"ר
פוליש לגרניט פורצלן החל מ-22 ש"ח למ"ר

פוליש ווקס לרצפה שאלות ותשובות

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!