ניקוי בלחץ מים גבוה

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

ניקוי בלחץ מים גבוה פותר בעיות לכלוך מורכבות שמכשירים שונים לא יכולים להוריד את הלכלוך, לכן אנו נשתמש בניקוי בלחץ מים גבוה.
אז אם אתם מחפשים ניקוי בלחץ מים גבוה אנחנו הכתובת! נשמח לתת לכם שירותים של ניקיון בלחץ מים גבוה, בנוסף נשמח לתת לכם מגוון טיפים שבמידה ויש לכם את המכשור המתאים, תוכלו לבצע בעצמכם עם כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את עבודת הניקיון באופן מקצועי יותר.
כמובן שעדיף לתת לחברת ניקיון מקצועית לנקות בלחץ מים גבוה אבל בכל זאת, אנחנו מנסים לתת לכם את הכי טוב שאפשר.

☑️ הזמנת ניקיון בלחץ מים גבוה במחיר הכי זול בארץ.
☑️ הזמינו חברת ניקיון בלחץ מים גבוה עם 15 שנות ניסיון!
☑️ אפשרות ניקיון בלחץ מים גבוה מהיום להיום!
☑️ פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.
☑️ מחיר לכל כיס בישראל.
☑️ פריסה ארצית לניקוי בלחץ מים גבוה.
☑️ לקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום:
077-2318442

ניקוי בלחץ מים גבוה

מה זה ניקוי בלחץ מים גבוה?

לא פעם שמענו את השאלה: "מה זה ניקוי בלחץ מים גבוה?" "ולמה זה משמש בכלל?" אז החלטנו להתחיל ולענות לכם על השאלה הכי נפוצה על מהו ניקוי בלחץ מים גבוה שתוכלו להבין ולדעת יותר טוב.
אז ניקוי או שטיפה בלחץ מים גבוה היא בעצם שיטה מיוחדת להסיר לכלוכים שלא יורדים בקלות תוך כדי שמירת הריצוף או האבנים הנמצאות אצלנו בדירה.
בשיטה משתמשים בזרם מים גבוה ולפעמים עם חומרי ניקוי יחודיים כדי להסיר סוגים שונים של לכלוך ממשטחים שונים:

  • צבע מתקלף
  • גרפיטי
  • אבק כבד
  • לכלוך דביק
  • צואת יונים
  • בוץ
  • חלודה
  • כתמי שמן
  • עשבייה שגדלה
  • ועוד שלל לכלוכים שונים שמקשים עלינו להוריד בשיטות אחרות

את לחץ המים אפשר לכוון על מנת להתחיל בעוצמה נמוכה ולאט לאט לעלות, דבר זה נותן יתרון משמעותי שאנחנו לא מפעילים לחץ מיותר שעלול לפגוע באבן אותה אנו מנקים.
בשיטה זאת מניסיונו אפשר להוריד כמעט כל לכלוך או בעיה ב-99%.
שיטת ניקוי בלחץ מים גבוה הינה אפקטיבית מאוד וגם זולה לניקיון משטחים שונים עם כתמים בעייתים, זה בעצם מה שהופך שיטה זאת למאוד נפוצה.

מכשיר ניקוי בלחץ מים גבוה

קיימים בשוק המון מכשירים אשר משמשים לניקוי בלחץ מים גבוה, כמובן שאיננו מצפים מכם לרכוש את המכשיר הכי מקצועי מכיוון שזוהי אינה העבודה שלכם או המקצוע שלכם, ולשם כך נועדו חברות ניקיון מקצועיות.
על סמך הניסיון שלנו ופידבקים מלקוחות שונים, מכונת שטיפה בלחץ גרניק גולד ליין הוא המכשיר הכי מומלץ לניקיון בלחץ מים גבוה לתחזוקות ביתיות.
במידה ואתם מכירים מכשיר מומלץ אחר לניקוי בלחץ מים, מוזמנים תמיד להתקשר אלינו ולהתייעץ, אנחנו תמיד שמחים לעזור לכל קהל לקוחתינו בדרך הטובה ביותר שאפשר.

תמיד פה בשבילכם לכל עזרה, בעיה וגם סתם שאלה, חברת ניקיון טופ יהלום

ניקוי אבן בלחץ מים גבוה

בדרך כלל ניקוי בלחץ מים גבוה הינה שיטה שמשתמשים לניקוי אבן בלחץ מים גבוה, מכיוון שאבני חוץ במרפסות שונות שנקרא אבן ירושלמית קשה מאוד לנקות ביסודיות אבן אבן, ולכן ניקוי אבן בלחץ מים גבוה עובד הכי טוב על אבנים שונות.
בנוסף המלצנו על מכשיר ניקוי בלחץ מים גבוה לשימושים ביתיים שתוכלו לקנות. חשוב לציין שאיננו קשורים למכשיר ניקיון בלחץ מים גבוה של חברת גולד ליין, וההמלצה היא סמך ההמלצות שקיבלנו מלקוחות שונים לאורך השנים.
אז במידה ואתם מחפשים לנקות אבנים כמו אבן ירושמלית או אבנים אחרות, ניקוי מים בלחץ גבוה היא השיטה המתאימה ביותר עבורכם.

בעת ניקוי אבן בלחץ מים גבוה חשוב מאוד לבדוק את מצב האבן לפני התחלת התהליך על מנת לבדוק את עוצמת האבן והתאמת העבודה שלנו.

ניקוי בלחץ מים גבוה עם מים חמים

לכתמים עיקשים שלא רוצים לרדת, יש אח גדול לניקיון בלחץ מים גבוה והוא פשוט ניקוי בלחץ מים גבוה עם מים חמים או בעצם קיטור.
שיטה זאת נותנת לנו את היתרונות של מים רותחים שנותנים כוח נוסף להורדת כתמים, לא תמיד צריך להשתמש בניקוי בלחץ מים גבוה עם מים חמים, אבל חשוב שתדעו שיש לנו גם את האופציה הנ"ל.
אנו נשתמש בניקוי בלחץ מים גבוה עם מים חמים רק על כתמים שלא יורדים לאחר כמה נסיונות, חשוב לוודא שהמים הרותחים לא בדרגה שעוברת את 85 מעלות צלזיוס, מכיוון שניקיון עם קיטור יכול לפעמים לפגוע באבנים מסויימות.

איך עובד תהליך שטיפה בלחץ מים?

כמו שהבנתם כתמים קשים להסרה שמופיעים על גבי קירות או אבנים שונות זקוקות מדי פעם לניקיון יסודי בלחץ מים.
ישנם מכונות חזקות שמפעילות כוח רב על המים הזורמים ובכך יוצרות לחץ מאסיבי שמטיס את המים בעוצמה חזקה, קצת כמו זרם של מים של מכבי אש, מה שבעצם מוריד את הלכלוך הרבה יותר בקלות.
אז ממש כמו בסרטים של הכבאית, ככה אנו משתמשים במכשור לניקיון בלחץ מים גבוה שנותן לנו תוצאות מעולות וגם ידידותי לסביבה כי איננו משתמשים בחומרים כימיים.
ניקוי בלחץ מים גבוה

ניקוי חיידקים ובקטריות להגדלת ההיגיינה

חשוב מאוד להבין שבנוסף למראה נוצץ וניקיון איכותי בלחץ מים גבוה, התוצאה הנוספת שאנו מקבלים הוא ניקוי בקטריות וחיידקים שהצטברו לאורך השנים על גבי המשטחים.
מה זה אומר? עם השנים יש יותר הצטברות של חיידקים ובקטריות על משטחים שאנו לא מנקים לעיתים תכופות, ממש כמו אבנים משתלבות.
ואז בעצם נוצרים חיידקים שונים שמסוכן לנו לנשום ביום יום.

לכן יש שיטה שאנו משתמשים בה בנוסף שמעלימה חיידקים ומנטרלת את המשטח על מנת שלא יגדלו ויתרבו, לניקיון בלחץ מים יש המון יתרונות, ואנו תמיד ממליצים על שיטה זאת מכיוון שהיא זולה ובעלת שלל יתרונות לנושאים רבים של ניקיון.

מה מנקים בעזרת ניקוי בלחץ מים גבוה

לא פעם שמענו את השאלה מה מנקים בעזרת ניקוי בלחץ מים גבוה, ומה אפשר לנקות בלחץ מים נמוך?
אז הכנו לכם טבלה שתעזור לכם להבין בדיוק מה אפשר לנקות ואין לנקות בדיוק, מתי להשתמש במכשיר ללחץ מים גבוה, ומתי למכשיר בלחץ מים נמוך.
חשוב תמיד לדעת שמעבר ללחץ המים, חשוב גם הפייה הנכונה לסוג העבודה, לכן מומלץ תמיד להתייעץ עם מומחה במידה והלכלוך עדיין לא יורד.

שיטת ניקוי בלחץ מים אזורים לניקוי
ניקוי בלחץ מים נמוך ניקוי חזיתות, ניקוי חומות אבן, ניקוי אבנים ירושלמיות, ניקוי קירות זכוכית, ניקוי גגות וניקיון של אזורים רגישים.
ניקוי בלחץ מים גבוה ניקוי חניות, ניקוי רצפות בטון, ניקוי אבנים משתלבות,ניקוי דקים, מתקני שעשועים ועוד שלל משטחים שאינם רגישים ללחץ מים גבוה ועשויים מחומרים עמידים

מחיר לניקוי בלחץ מים גבוה

שירות מחיר משוער
ניקוי בלחץ מים גבוה החל מ-13 ש"ח למ"ר

שאלות ותשובות בנוגע לחברת ניקיון

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!