איך לעשות פוליש לרצפה לבד – 10 טיפים מטורפים

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

אז איך לעשות פוליש לרצפה בלבד לגמרי בעצמך, בכנות אנחנו לא ממליצים לעשות פוליש לרצפה לבד מכיוון שהנזק שאפשר לעשות הוא בלתי הפיך וכדאי לקחת חברת ניקיון מקצועית שיודעת לעשות פוליש לרצפה איכותי, אבל אנחנו לא פה כדי לשכנע אותך לשכור חברת ניקיון איכותית כמונו, אם הגעת לכאן סימן שאתה כבר סגור על ההחלטה שלך לבצע פוליש לרצפה לבד, לכן אנחנו רוצים לתת לך 10 טיפים שיעזרו לך לא לגרום נזק בלתי הפיך לרצפה שלך.

מה זה פוליש לרצפה בכלל?

אז לאלו שלא יודעים מה זה פוליש לרצפה, פוליש זהו תהליך מיוחד שמתבצע על מנת לחדש את הריצוף והחזרת הברק, פוליש משמש להסרת כתמים עמוקים שנטבעו בתוך האריחים ושלל סוגים אחרים.
פוליש מתבצע על ידי מכונה מיוחדת וחומרי פוליש איכותיים ומתאימים לריצוף, חשוב להבין שבחירת חומרים לא נכונים לפוליש יכול להרוס את הריצוף שלך ואז תצטרך להחליף ריצוף בכל הבית מחדש, נזק של למעלה מ-30,000 שקלים.
אבל אל דאגה, אנחנו כאן על מנת לעזור לך לבצע פוליש לרצפה לבד לגמרי בעצמך עם 10 טיפים שיתנו לך מושג על הטעויות הנפוצות ואיך עושים את זה כמו מקצוען!
לפני שתתחילו לעשות פוליש לרצפה, תבדקו בבקשה איזה ריצוף יש לכם בכלל? האם זה גרניט פורצלן, פרקט, קרמיקה או אבן טבעית בכלל, לא עושים פוליש לפרקט!
ריצוף לאחר פוליש לרצפה מקצועי

איך לעשות פוליש לרצפה לבד

אז הגענו לחלק המעניין והוא 10 הטיפים המטורפים שלנו לאיך לעשות פוליש לרצפה לבד בלי עזרת חברת ניקיון.
אנחנו ממליצים לפנות את שלל הרהיטים על מנת שהחומרים או אנחנו לא ניפגע בהם בשום צורה שעלולה לסכן אותנו או את החפצים, אנחנו ממליצים להזיז את הרהיטים למרפסת או למחסן.
לאחר שפינינו את חלל העבודה שלנו לביצוע פוליש לרצפה לבד, חשוב לנקות את הדירה מאבק ולשטוף באופן יסודי ורק אז אפשר להתחיל בעבודה.

1. השכרת מכונת פוליש מקצועית

אל תתקמצנו על מכונת פוליש איכותית להשכרה, לצערנו מכונות פוליש לקנייה לשימוש ביתי התוצאות לא טובות ומאוד חלשות ולכן אנחנו לא ממליצים לקנות מכונת פוליש ביתית אלא יותר להשכיר מכונת פוליש מקצועית מחברת ניקיון, מכיוון שמכונת פוליש לא מקצועית עלולה להזיק לריצוף שלכם, מוזמנים לפנות לשלל חברות ניקיון ולבדוק האם הם מוכנים להשכיר לכם מכונת פוליש ולהעביר לכם הדרכה, בסופו של יום המחיר יצא לכם זהה מאוד אם תיקחו כבר חברת ניקיון לפוליש.
אז לפנות לחברות ניקיון שונות ולבדוק האם הם משכירות מכונות פוליש לביצוע עצמי.

2. בחירת חומרים

הטיפ הכי גדול שכל חברת ניקיון יכולה לתת לכם לאלו שרוצים לבצע פוליש לרצפה לבד הוא לבחור את החומרים הנכונים ביותר לפוליש לרצפה, כל ריצוף מצריך חומרים שונים וטיפול מיוחד, אנא מכם תתייעצו עם מומחה בקשר לחומרים המומלצים ביותר לביצוע פוליש לריצוף שלכם.
תמיד מומלץ לבצע ניסיון באזור מאוד קטן על מנת לבדוק את התוצאה, לאחר שאנחנו מרוצים אפשר להתחיל לעבוד על שאר חלל הבית.

3. אריחים שבורים

לצערנו אין אפשרות לבצע פוליש על אריחים שבורים או רופפים, בצעו בדיקה איכותית לשלל האריחים השבורים בדירה והחליפו אותם במידיי לפני ביצוע הפוליש לרצפה לבד, אנחנו עלולים להזיק לאריחים נוספים ולעשות שברים נוספים ברגע שנעשה פוליש לרצפה שהיא סדוקה במקומות מסויימים.
לכן חשוב מאוד לבדוק אריחים שבורים לפני ביצוע הפוליש, ובמידת הצורך להחליף את אותם אריחים.
להחליף אריחים שבורים לפני פוליש לרצפה

4. מתי עושים פוליש

האמת שזה שאלה מאוד קלה, עושים פוליש בדרך כלל על ידי חברת מקצועית לאחר מעבר לדירה חדשה, שיפוץ הדירה, נזק שנגרם לדירה ורוצים להבריק אותה מחדש או להברקת הריצוף ולתת מראה חדש יותר לריצוף ולדירה.
בסופו של יום אין נכון לא נכון, ויצא לנו להיתקל בכל הסוגים בהם לקוחות הזמינו שירותי פוליש סתם כי הם מארחים לשבת חתן.

5. פנלים בפוליש

חשוב מאוד ברגע שעושים פוליש לרצפה לבד, לעשות פוליש גם לפנלים בבית, המון לכלוך וכתמים מצטברים על הפאנלים ולכן חשוב מאוד לנקות גם אותם ולא להתעצל.
בדרך כלל הלכלוך במצטבר בחיבור הפנלים עם הריצוף, הקפידו לעשות פוליש איכותי לכל חלקי הריצוף בבית, כולל הפנלים כן כן.

6. פוליש לרצפה במריחה

הרבה מאוד לא יודעים שיש פוליש לרצפה בעזרת מריחה ולא בעזרת מכונה, מוזמנים לקרוא עוד על פוליש לרצפה במריחה באתר שלנו, אבל פוליש לרצפה לעולם לא יביא תוצאות שמכונת פוליש תביא.
אבל זוהי דרך נוספת לעשות פוליש לרצפה.

7. סוגי פולישים לרצפה

ישנם היום המון סוגים של פולישים לרצפה: פוליש ווקס, פוליש קריסטל, שני סוגי פוליש אלו הם הפופלאריים ביותר בעולם.
חשוב להבין מה ההבדלים בניהם ומה היתרונות של כל אחד ומה אתם צריכים, אבל הכי חשוב לבדוק ששיטות אלו מתאימים לריצוף שלכם.

8. לא לשטוף את הבית במשך שבוע

לאחר ביצוע פוליש מומלץ לא לשטוף את הבית במשך שבוע, על מנת לתת לפוליש להתגבש לשכבות הפוליש הסופיות לריצוף, יש אפשרות לבצע טאטוא עדיין מאוד לרצפה על מנת לא לפגוע בפוליש.
אז לשים לב לא לשטוף את הרצפה במשך שבוע שלא יצא מצב שכל העבודה של הפוליש לרצפה שעשינו לבד תלך לפח.
לא לשטוף את הבית לאחר פוליש לרצפה

9. פינוי חלל הדירה

מומלץ לבצע ניקוי לחלל הדירה או המשרד על מנת לא לפגוע ברהיטים שונים.
בעת ניקיון חלל הדירה, אנחנו יכולים לבצע פוליש לרצפה לבד בדרך קלה הרבה יותר, ולתת דגש לכל הריצוף.

10. סוגי פוליש מט או מבריק

חשוב להבין איזה סוג ריצוף יש לנו, מט או מבריק ולפי זה לבחור את חומרי הפוליש.
אף אחד לא רוצה שיצא מצב שהוא הפך ריצוף מבריק למט והרס את כל מראה הבית לחלוטין, בדרך כלל בחנות יעדכנו אתכם איזה חומר מתאים למה, אבל תקפידו לשאול שאלות רבות על מנת לוודא שכל מה שאתם עושים אתם מבינים ויודעים איך להתמודד עם מה שצריך.

אז עכשיו אתם יודעים איך לעשות פוליש לרצפה לבד בצורה הטובה ביותר, הבאנו לכם 10 טיפים מטורפים שיעזרו לכם לקחת את הניקיון הרצפה שלכם לשלב הבא ולבצע פוליש לרצפה לבד.
אנחנו תמיד שמחים לתת שירות מכל הלב לכל שירותי הניקיון הקיימים, מוזמנים להזמין אותנו לעשות לכם פוליש לרצפה.
פוליש לרצפה דומה מאוד לפוליש לרכב רק כאשר פוליש לרצפה מתבצע על חלל גדול יותר עם חומרים אחרים ומכונה גדולה הרבה יותר.
פוליש לרצפה בניגוד לפוליש לרכב

 

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!