חומר לניקוי נירוסטה שעושה קסמים בשימוש ביתי

מחפשים חברת ניקיון איכותית ללא פשרות ובמחירים לכל כיס? השאירו פרטים עכשיו או התקשרו 077-2318442
מתעניינים במחירים? לחצו כאן למעבר למחירון

אנו לא מספקים שירותים מסוג מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים

חברת הניקיון טופ יהלום נותנת שירותי נקיון בפריסה ארצית ללא פשרות וברמה הכי גבוהה שיש, מוזמנים לבדוק היכן אנו נותנים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים לכלל לקוחתינו, במידה ואזורכם לא מופיע, מוזמנים להתקשר וננסה להגיע אליכם במיוחד!

אז לפני שאנחנו בכלל חושבים על לקנות חומר לניקוי נירוסטה לשימוש ביתי לניקוי נירוסטה באופן יסודי, חשוב שנבין קודם כל איך מנקים נירוסטה בצורה איכותית בלי לגרום נזק.
לשמור על נירוסטה ללא שריטות ונקיה זה לא פשוט, אבל עם חומר לניקוי נירוסטה, מקל לנו על החיים באופן משמעותית.
נירוסטה קשה לניקוי ושמירה מלכלוך, הרי כל טביעת אצבע וכתמים רואים בקלות על הנירוסטה ובולטים לעין הרבה יותר מאשר זכוכית חלון, אז אנחנו פה חברת ניקיון מקצועית למעלה מ-20 שנים לתת לכם טיפים איך לנקות נירוסטה ובאיזה חומר לניקוי נירוסטה כדאי להשתמש.

איך לנקות נירוסטה בקלות

קודם כל לפני שמשתמשים בחומרים לניקוי נירוסטה, לפעמים אפשר להשתמש בחומרים טבעיים שנותנים תוצאות מעולות.
קחו מטלית מים נקייה, שפשפו את הנירוסטה עם המטלית ולאחר מכן ייבשו עם המטלית היבשה את המשטח, במידה זה לא עובד נגיע לשיטה הבאה שלכל אחד יש בבית.

חומר לניקוי נירוסטה זול

החומרים לניקוי נירוסטה בדרך כלל עולים קצת יותר יקר מחומרים רגילים, ולכן כדאי לנסות לנקות עם חומר לניקוי זכוכיות, חומר לניקוי זכוכיות קודם כל מנקה טביעות אצבע ממשטח הנירוסטה, ויבריק את משטח הנירוסטה בקלות.
מומלץ לנסות להשתמש עם חומר לניקוי זכוכיות למשטחי נירוסטה, מכיוון שלפעמים אין לנו חומר ייעודי לנירוסטה בבית, ולכן האלטרנטיבה היא חומר לניקוי זכוכית שיש בכל בית בישראל בדרך כלל.

חומר לניקוי נירוסטה שעושה קסמים בשימוש ביתי

איך להבריק נירוסטה בעזרת שמן

האם שמעתם פעם על הברקת נירוסטה בעזרת שמן זית או שמן תינוקות? במידה ולא אז תתפלאו השיטה הזאת עובדת לחלוטין, ולא רק שהיא עובדת, היא מביאה תוצאות מעולות!
במידה ואתם רוצים להעניק למשטח הנירוסטה שלכם ניצוץ מיוחד, שמן זית או שמן תינוקות הוא הפתרון בשבילכם.
האמת שזה גם מאוד פשוט, פשוט קחו מטלית יבשה, פזרו בנדיבות שמן זית ואז עברו עם מטלית יבשה וקרצפו טוב טוב את משטח הנירוסטה, ותנו מספר שעות לשמן להיספג במשטח הנירוסטה.

חומר לניקוי נירוסטה שיעשה קסמים למשטח נירוסטה

קודם כל יש המון חומרים לניקוי נירוסטה, ויש גם השוואת מחירים לחומרים לניקוי נירוסטה, אבל יש חומר לניקוי נירוסטה שמהניסיון שלנו הוא הביא את התוצאות הטובות ביותר, חשוב רק לדעת שאנו לא קשורים לחברה בשום צורה, וההמלצה היא מהניסיון האישי שלנו בלבד!
אז חומר לניקוי נירוסטה שאנחנו ממליצים עליו הוא ללא צל של ספק מנקה ומבריק נירוסטה HG.
עם מחיר לא יקר ורמת עבודה מעולה, יצא לנו לנסות בכמה חומרים, אבל חומר לניקוי נירוסטה של HG עשה את העבודה ברמה הטובה ביותר בשבילנו.

עוד חומר מומלץ לניקוי נירוסטה הוא של חברת SAG, חומר מסיר חלודה מיוחד ומטשטש שריטות DM680.
עקב מחירו היקר 148 ש"ח לניקוי נירוסטה אנחנו ממליצים על HG אבל מוזמנים לבחור מבין שניהם את מה שנוח לכם.

במידה ואתם מחפשים עוד טיפים מקצועיים לניקיון, מוזמנים לבדוק בבלוג הניקיון שלנו שם אנו נותנים שלל טיפים מעולים שיעזרו לכם לחסוך המון כסף.
חברתנו מספקת שלל שירותי ניקיון: מניקיון משרדים לעד פוליש לרצפה.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

זה מאוד תלוי מה מצב הדירה, האם זה דירה מקבלן, דירה לאחר שיפוץ, או סתם נקיון כללי, המחיר משתנה בדרך כלל לפי מספר החדרים ולפי המ"ר של הדירה, הכי טוב זה להתקשר אלינו לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות על מנת שנוכל לעזור לכם הכי טוב שאפשר, אבל המחירים מתחילים מ-600 שקלים עבור ניקיון דירה לא מרוהטת ויכולים להגיע עד 2,500 שקלים לדירות גדלות הרבה יותר.

קודם כל חשוב שנבין מהו סוג הרצפה שלכם, האם זה גרניט פורצלן או בכלל פרקט, אנו מתאימים את סוג הפוליש לריצוף איתו אנו עובדים, קודם כל נבדוק את הריצוף ואת איכות החומר ולאחר מכן נמליץ על סוג הפוליש המתאים עבורך, מכיוון שאנו עובדים בשיטת זאת, אנו לא פוגעים באיכות הריצוף ורק משפרים את האיכות ועמידותו. 

לצערינו אנו לא נותנים שירות לעוזרות בית, השירותים שלנו בעיקר כוללים עבודות מקצועיות שדורשת איש מקצוע כגון: ניקיון דירה מקבלן, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון משרדים, ניקיון חנויות, נקיונות כללים לבניינים, חדרי מדרגות ועוד המון נקיונות שונים, מוזמנים להרים שיחה לקבל ייעוץ בחינם.

קודם כל זוהי שאלה כללית מדי זה תלוי מה גודל הדירה, כמה חדרים, האם זקוקים רק לפוליש או פוליש קריסטל או פוליש ווקס, ישנם המון סוגי פוליש שונים, ואנחנו לא אוהבים לבלבל את לקוחיתנו לכל סוג פוליש יש יתרונות וחסרונות, האם הדירה מרוהטת? האם הדירה לאחר נקיון? באופן כללי סוגי פוליש מתחילים מ-7 ש"ח למ"ר ויכולים להגיע ל-15 ש"ח למ"ר ולכן הכי טוב זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצידכם.

טופ יהלום חברת ניקיון ואחזקת מבנים

קבלו עוד היום הצעת מחיר בחינם!